Khamis, 10 Januari 2013

Selamat datang wifi maxis

Harap2 ko takla laju sekarang je
Esok luse hampeh
Sentap mak nanti hokey..

Tadi aku dah terminate maxis berokband
Mmg sengsara hokey aku pakai
Sekali pakej derita bagai
Dulu pakai yg rm48 memule je laju
Pastuh aku upgrade ke rm68 sebulan
Tak le laju pun
Memang stok ari2 kena maki punyelah
Geram sgt dok kuota2 bagai dokla asyik abes jeh
Aku pun kengkonon belila
Tambah kuota gittew
Mane ade laju weyhhhh
Duit aku lagi laju kuar lagi ade
Siput tuh kot lagi laju dari ko maxis berokband
Dah bukan stok kene maki ari2
Tiap jam,tiap minit ok ko selow
Mmg jahans nak mamps je

Now aku dah tukar wifi maxis
Nak pakai p1 sini xde coverage
Nak pki strymix ke ape ntah aku taip nih betul ke ejaan eh
Belasah jelah
Nak pakai mendalah tuh aku xde lime tepon rumah plak
So tryla pakai maxis wifi nih dulu
Ari ni laju sampai aku nak kejar pun tak dapek
Sok2 kalau ko tak laju jugak aku dah bersedia
Bersedia tuk melupakan segala2 gajet2 teknologi yg ade
Kahkahkahhhh

Wahhhh
Cakap macam ye ye o je kan ko
Berkerat rotan lah sangat tuh
Padahalllll

Ok aku dah penat stress2 nih
Sambil taip nih pun
Kening aku dok injak2 nak merapat tengah2 tuh je
Nanti tak santekkk mak ok
Jom jimba2
Xmo2 marah2 dah
Senyummmmmmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan