Isnin, 31 Disember 2012

Untuk 3 hari

Wahhh tak menahan tajuk
Padahal nak cite utk kelmarin,semalam n ari nih
Tajuk nak up2 jeh
Updated entry malas
Jadiknye campo2 jelah untuk 3 hari
Hahahahha

Ok kelmarin,Pagi2 sabtu dah bangun awal
Siap2 ape semua
Gi sekolah ilyas beli buku
Dan daftar sekolah kafa petang tuk die
Die ckp nak tukar sekolah agama
Taknak sekolah agama tempat lame
Nak tukar kafa same ngan kawan2
Suke hatilah asalkan mau pegi sekolah cukuplah..
Dah darjah 2 ilyas tahun depan
Dah 8tahun hokkey
Tapi asal haris nak menan die pun naek sekali nak jugak
Mane mak die nih tak naek hangennnn jek
Jgn naik tangan cukup
Kadang2 naik gak tangan nih
Bagi cubit sekali
Eh silap,berkali kali
Huahuahuaaaa

Semalam
Pagi2 ahad buta pun dah bngun awal gak
Daftar haris sekolah taska abim jam 9
Bangun2 terus wat sarapan cucur bawang+bilis= cubalis
Hahahhahaa
Aku suke yg mcm lembut2 je
Tak garing2
Anak2 suke yg garing2
So yg seputih salju tuh aku punye
Mihmihmihhh
Dulu aku blend bawang n bilis sbb anak2 tak suke kan jumpe gangguan waktu tgh makan
Nak smooth je masuk mulut
Sekarang tak kosser aku dah
Aku masak je lahcampak2 bawang takyah blend
Korang nak makan
Agak2 korang taknak makan belapo aku je yg makan
Hahahhahhha

Daftar haris semalam lebur gak duit skit
Eh,banyak sbb swasta kan
Ilyas punye murah skit sbb kafa kerajaan
Plus semua kelengkapan sekolah nak baru sesajor
Senak perut den memikiornye..
Tapi takpelah
2013 nih kene keje kuat,pasang azam baru
Carik duit lebih hehehheeheh
Nih baru buku n yuran skolah agama
Belum lagi yuran sekolah pagi 2hb nih
Harap2 20sen je lah #lempang diri sendiri#

Ari ni
Isnin kan kene bngun awal2 jgk
Nak gi carik transit utk haris duduk
Dr balik sekolah kul 12pm tuh sampai kul 5
Dah aim 2 tempat,ari nih nak survey2 jap
Harap2 nye aku wat keputusan yg tepat la tuk haris duduk amin....
Siap tuh nanti aku nak kne gi pos opiz
Ade selai je lg tuung fareeda nak ku antakan kat customer
Penutup stock tuung fareeda gojes tuk tahun nih
Harap tahun depan rezki makin berganda2 lagi amin...

So pagi nih bangun je ujan tak benti2
Tgk kat fb tadi gebeng dah naik air
Nak banjir lagi kot
Harap2 semuanya ok dan selamat tuk warga kuantan..
Terus aku rendam bihun
Tgk ade belen daging semalam
Jom wat bihun tak bodoh sbb ade binatang huahuahuaaaa
Daging je kowt,takpe asal ade udahle kan..
Kali nih koser aku nak blend2 bagai
Campak2 jeh bawang ngan sawi sbb dlm esbok dah siap cili blend setapuwe
Malas aku nak blend bagai pagi2 nih
Anak2 aku kalau korang dok bebel jeh jumpe bawang n sawi
Ade mak korang kessohhhh
Nak makan,makan...
Taknak makan silelah berlapo makan tibi
Wakakkaka gile kejam
Mihmihmihhhh
Sedap gile mkan bihun goreng ala2 pedas skit nih #matikla puji masakan sendiri#
Plus milo panas kosong
Wallahhhhhh weyyyyyy

Ujan macam takde tande2 nak benti pun
Jadi lepas perut diisi
Marilah besiap buat semua urusan dalam agenda ari nih
Semoga semuanya dlm lindungannya amin...

#sorry ok gamba aku main upload je,kalau susun pun tak menjadik gak sebab aku pakai tab blogger nih.sukati die je nak susunkan camne..eh,ke aku yg tak pandai setting wakakakkaka..belasah je lah labuuuu#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan