Ahad, 9 Disember 2012

Svt dan aku...

Alhamdulillah..
6dis baru ni aku gi check up jantung
Kat hospital temeloh
Bangun pagi2 kul 8 gerak dr rumah
Setengah jam je dah sampai hoshas
Tapi siapnye kul 1pm
Cek sane cek sini
Tunggu sane sini
Siap jugak akhirnye
Terima kasih utk adikku yg setia temankan aku
Hahahah upah no no no ye..
Kate ikhlas kans...
Wakkakaka

Mase check up tu just cek ecg je
Pastu sembang2 ngn doktor aku tuh
Die tanye pasal operation kat ijn ari tuh camne
Berapa kos bayar pembedahan tuh
Pastuh ckp pasal kondisi jantung aku
Wahhhh kondisi gittew
So far jantung aku dah ok
Just jage je baik2 doktor tu ckp
Takut aku keje berat2
Benteng kat jantung yg block svt tu terbukak ke
Hilang ke ape ke
Lg 5 tahun takut aku kene wat operation lg
Huhuhuuu

Pasal mengandung plak
Doktor ckp boleh dah ngandung
Cume if lambat beranak ke
Ade masalah ape ke
Automatik bedah
Yelah kan kite kongsi jantung ngan baby
Jantung aku lak dah problem kan
Risaulah ape2 jadi nanti kan
If kite pun tak larat sgt mcm mane baby lak nk survive dlm perut
Uwaaaa tak penah bedah ok
Beranak 2 kali nih normal
So scary dgr penerangan doktor
Tp takkan la taknak beranak kan
Dah 2 boy
Mestilah nak gegirl lak kan
Auwwww
#senyum malu2 sambil tutup mulut kepale gerak slow motion ke kiri#
Giloooooo

Kali nih punye check up
Just wat ecg je
Pasnih kene dtg lak 1 mac 2013 nih tuk amik darah
Pastu 7 mac dtg balik semula tuk tau keputusan darah dan semua la
B4 dtg 1 mac tuh doktor suruh puase
Start kul 12 mlm b4
Harap2 result darah aku ok semunye
Dan tak de dah penyakit ape2
Risau maks hoccay
Korang doakan aku sihat2 je ye
Nanti aku doakan korang balik
Wahhhh very the sistem barter gittew
Eh bukan,barter kene barang lain tukar ngan barang lain kan
Ahhhhh belasahhh
Barter ke ape ke lantakkkk
Now barter je barang yg same
Ade sape2 khessohhhhh
Wakakakak gile emosi sensorang..

Tu je kot luahan hati ku tuk ari ni
Daripada org yg malassss sgt updated now
Serta berpenyakit svt
Yiha
Dadadadaaaaaa

Ok,dah mcm start sikit2 merapu kat atas tuh kan
#walaupun banyak merapunye,anggap je lah sikit ye#
So mari kite akhiri dgn gamba ini shj
1 gambar klinik pakar hoshas yg akan ku jadikan rumah ke2 ku
Serta tuan punye blog
Auwwww tatap nak enteprem jugaks kan
Yelah nok
Sini je mak leh enteprem
Blog mak kan
Kalau mak tetibe enteprem blog korang plak
Haruslah jadi bahan cacian kan
Kahkahkahhhh
Ok,sebelum mereng aku ke tahap melampau
Babai jelahhhhhh..

P/s: sekarunk berat aku naik mendadak,mungkin sebab mkn ubat banyk sgt kowttt.
P/s/s:padahal kuat makan lately nih still nak salahkan ubat..wakakakaka



Tiada ulasan:

Catat Ulasan