Khamis, 27 Disember 2012

Sambungan genting...

Wahhhhh
Takde part2 ko wat sambungan bagai kan
Yg nih ko tak getik plak bace
Wakakkaka
Tak tau tajuk ape aku nak wat
So belasah je lah tajuk cenggini
Cara tak..tak cara pun cara ken jelah labuuuuuu
Kueh cara berlauk pun sedap gak mase lapo.eh tetibe

Mari sambung cite
Mase kat genting tuh kan
Aku dah ckp kat anak2 tak mo tido genting
Nanti jantung aku gigil2 sejuk kang attack acaner
So dlm kul 4 ptg tuh maka turunla kami
Mase dlm skyway anak2 tak best moncong je
Sebab banyak kabus diorg tak dpt sgt nak tgk pemandangan
Tapi takpe asal naik kan
Diorg dah cukup sonok naik kapalterbang mini nih
Ngeh3

Maka perjalanan seterusnye kami ke kuantan
Nak makan kat supertop tanjung lumpur
Aku kalau gi kuantan mesti makan beso kat sini
Dulu sekali sekale ade try gak mkn kedai lain
Tak menepati citerase tekak aku ok
Jadik balik2 mmg ke supertop jelah..

Sampai2 pilih ketam beso2  2ekor je
Aku ckp masak sawadikapponponcekaptamprikpa
Die bantai gelak je sebab dah tau aku suh masak namprikpa
Eh betul ke name masak nih,aku lupe so konsep adelah belasah sajo
Hahaha aku pun malas nak ingat name masak nih
Tapi sedap gilekuah pedas2manis kaler itam
Wahhh tulis nih pun tetelan ailio makhencek ok..
Sotong beso lengan plak amik seko jelah pun
Beso mak aiiiiiiii
Aku suruh masak pedas
Sayo kangkung
Kerang bakar 2 kali mintak
Memule jadik starter setellll
Pastuh aku order lg last sbb yg memule ilyas kongker sorang
Minat sangat ilyas nih makan cengkerang cengkerang..
Aku dok betulkan kerang nak oi
Xde nye der die dengo
Lantak ko ah dengan cengkerang ko
Malas aku nak bertekak
Ko nak panggil cengkerang silakan..
Jangan ko panggil siput baalipbaya sudah
Kang lotih lak keje aku nak ngoder bendalah tuh name panjang ngat
Mihmihmihhhh

Memasing malas mengopek ketam
So secara otometik tuh jadik keje aku
Memasing keje nak isi ketam je depan mata
Pastuh ilyas n haris siap simpan nak makan isi ketam last la kunun
Jadik purata yg aku letak kat pinggan depe
Ngan yg masuk dlm perut aku
Adelah berpihak kepada aku
Yihhaaaa
Takyah pakai sistem agregat pun aku dah tau
Miahhahhhah

Pas perut kenyang
Hati pun senang
Serta gendang pun dah bergendut2
bersama2 lemak yg tidak kutahu lemak tepu ataupun tidak
Balik hotel semua
Zaaaaassssss Tido
Wahhhhhh
Sangat syorga lepas perut dimanja2 dengan kasih sayang
Terima kasih supertop
Memang tiptop kini dan insyaAllah selamanye
Sangat berpuas hati
Takyah pun pekerja die ckp dtg lagi ye kak #try makcik harus kusentap menjeling2 die disitu wakkaka
Pasti ku akan dtg berkali2 berlagi2
Wakkkaakak dasar buruk lantakkkk

Eh oot jap
Seminggu lagi sekolah kan
Uwaaaaaaa abislah sesi melalur aku
Pasnih kembali bangun jam 6pagi
Berhiruk pikukla sore aku bebel ilyasharis suh gi sekolah
Ok,sentap menangisi nasib tunggu setahun lak lagi nak jumpe sesi melalur
Mari bertabah secara berjemaah #utk yg suke melalur cam aku la mihmihmihhh#

Ok babai
Ade keje nak wat skit nih
Nanti aku sambung merepek lg ok

#jangan lupe nak makan sedap2 gi supertop tanjung lumpur kuantan ye..:-)
##ni je gamba akusempat snap,maklumla makanan sampai aku terus jadik singa jadian..

Babai
Daaaaa♡♥♡♥♡

Tiada ulasan:

Catat Ulasan