Jumaat, 5 Oktober 2012

Susah nau

Nak amik gamba ilyas now
Die dah besar kan
Dah darjah 1 kate
Dah peling2 anak terune kewwww
Hahaha
Die dah tak suke dah amik2 gamba sekarang nih
Kadang2 aku pakse gak amik gamba die
Tak berjaya aku candid plak
Mule la di wat muke seposen die tuh
Kdg2 aku umpan blanje kehepsi
Taknak gak tuh..
Katenye aku tipu..ok fineee
Hadoilaaaaa
Wakakaaa
Die tau dah trick tipu mak die nih..

Sebab tulah aku banyak amik gambar haris je sekarang
Tu pun kadang2 haris taknak gak begamba
Cakap je nak belikan mainan
Laju je die tersengih
Mudah terpedaya lagi wakaka

Nipun amik gamba ilyas mase die balik skolah semalam
Ngan anta die gi latihan sukan petang smalam gak
Rushing2 ok balik skolah agama terus gi latihan sukan
Tingat mak zaman skolah dulu
Auwwww
Ilyas rumah kuning
Aku dulu rumah hijau
Anak sedara aku rumah unggu dan jingga ok
Very the advanced skolah sekarang
Tu tahan lagi
10 tahun akan datang kot

"Uolzz rumah ape..iolszz rumah hitam"
"Iolzz rumah 2tone,3tone,5tone..ala2 kaler tudung bawal trend skrg gittew"

Wakakaka *fensannnn mak hencek

Eh,best tak legoland..
Mood nak coti2 la now
#sambil rabe2 purse duit







Tiada ulasan:

Catat Ulasan