Jumaat, 19 Oktober 2012

Cok cok udang..

Cok udang nari2
Eh,tu cok kendong kan
Hahahaha
#sekarang banyak nau haha ahkak kansss

Aku nih asal ujan je lapo
Asal lapo je ujan
Baru nak ala2 mendung belum ujan pung
Dah lapo
Kadang2 tak ujan
Cuace baik jek
Lapo manjangggg
Dah guane..

Lunch dah siap pun tghari tadi
Siap melahap ngan jayenye
Pastuh anta ilyas skolah agama
Balik tuh online jap
Pastuh lapoooo
Wakaakaka
Aku bahjet kot disebabkan ubat yg aku kene telan setiap ari tuh kot
#cehhhhh alasannnn
Tgk kat rumah ade udang n tepung
Kuar rumah potong kucai yg aku cilok rumah mak tuh
Elok je die membesar dengan jayenye
Terus mencok kucai kan diri
Bersame haris
Terbaekkkk

Untuk haris aku buh udang je
Malas nak denga die hokhekhokhek bebel
Kang ade sayo die marah
Ade bawang pun marah
So jalan selamat
Nah ko cok kucai bodo..
Haha

Aku panggil cok kucai #eh rase dah penah cite kat post2 terdahulu
Wahhhh ayat ko kan tak menahan terdahulu bagai
Sebab dari kecik kuarge aku mmg panggil cok kucai
Siap tanam pokok kucai  belakang rumah
Tu yg aku sempat cilok sepokok tuh
Siap dlm polibeg beso lagik
Hehe

Ade panggil jemput udang
Jemput kucai
Aku takde jemput2 dah
Telan sajoooooo hahaha
#dasar pelahap napsu boya
Wakakakaka

YaAllah sedapnye
Cicah lak ngan sos
Mabeles ok
Sejibik rase macam mak aku masak
#perahsannnn


Tiada ulasan:

Catat Ulasan