Selasa, 2 Oktober 2012

Cite klaka di wad ijn

Sebelum tuh thanks doktor2 pakar kat ijn
Thanks doktor2 dan misi2 dalam bilik bedah lab kardiak ijn
Thanks misi2 kat ijn wad dahlia
Anda semua sangat baik hati
Jasamu sangat kukenang
Semoga semuanye sentiasa beroleh rahmatNya..amin..

Ok,smbung cite klaka
Mase ari nak masuk bilik bedah tuh
Kul 5pagi misi2 ijn dah datang amik darah
Somi aku dah ilang
Aku syak die gi surau kot wat solat hajat
Nak operate tebuk peha kate
Debar die ngalahkan attack jantung tuh
Haruslah kan..sape tak risau..
Misi2 datangnak amik drah
Pastu 3kali cucuk darah tak dapat2
Sakittt je rase tapi kutahankan..
Kali ke4 baru berjaya
Sampai kat lengan2tangan aku dicucuknye
Syukurla dapat...lega
Bukannye urat aku kecik
But scar banyak sangat
Yela bekas amik darah,cucuk jarum ape semua mase warded rituh kan
Sampai biru2 lebam tangan aku
Redhooo

Pastuh misi terus letak atas katil aku nih gaun bedah,cawat
Ngan benda alah putih nih..
Aku rilek je la malas nak tanye pebenda tuh
Lagipun dalam ati tengah bukbakbukbak
Risau takyah cakaplah
Aku siap nak wat surat wasiat lagi ok
Gile hover..haha

Tunggu punye tunggu turn aku
Dari 7pagi misi suruh stanby
Dengan laponye sebab start pose dr kul 10 malam 26sept tuh
Perut dah nyanyi lagi rock
Kadang2 dangdut juga berkumandang ewahhhhhh
Nyaris2 je aku nak makan tengok laki aku makan
Dengan nasi campo lauk best lak tu
Kutahankan juaaaaaa haha
Kul 2.30ptg ok baru turn nama aku
Misi datang suruh pakai gaun bedah n cawat ape semua
Gaun iols kaler gold gittew
Santekkkkk
Sexy pun ye..haha
Tapi selimutla kan seluruh badan
Gile ape nak sexy mexy nak gi bedah
Wakakaka

Pastuh kami tutup langsir wad
Aku salin baju bedah ape semua
Aku tnye laki aku yg putih boleh regang2 nih ape
Die jawap pengikat rambut
Wakkakkakaka
Apehal masuk bilik bedah dapat pengikat rambut free
Ingat nih main tikam2 mase kecik dulu ke
Ko bedah ko dapat free pengikat rambut
Wakakaka nak pengsan aku gelak hokeyyyy
Last2 kami dok gelak2 dalam tuh misi tanye ngape
Aku cakaplah benda putih nih ape
Hahahaha
Serkop rambut utk bedah rupenye
Hampeh je kan
Tupun tak tau
Yela memangla tak tau sebab tak bukak lagi
Macam macammmmm

Nak masuk bilik bedah pun boleh wat lawak lagi kan
Tahpapetahhhhh

*ini serkup tuh..tapi mak hencik punye kaler putih tuh..hehe*

Bersambung..
Nanti cite saat2 diusung ke bilik bedah.. :-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan