Selasa, 11 September 2012

Walaupun....

2/3 lauk nih aku beli
Peria katak nih je yg aku masak
Tapi tak kire
Tak kire
Nak hapdet gak wakakakakka

Pagi tadi kuar tengok kedai jap
Pastu gi brunch
Terus beli lauk je lah
Balik kang masak nasik n sayo je lagi
Ari nih mood pemalas aku sampai
Mari..mari..mari..
Hahaha

So aku beli kari tenggiri
Balik rumah rebus kentang n bendi
Tuang dalam kari
Selesaiiiii
Senang kan masak kari kejap je siap *haha gilo

Selain kari pebret ilyasharis sotong
Beli sotong 3 ketoi je mak aiii
Mah-hainyeeeee
Tapi ok la
Sebab besar2 sotongnye

Pastu amik haris kul 12
Balik rumah masak nasi
Peria biase takde dalam esbok
Peria katak je ade
Lagi pahittt woi
Tapi lagi pahit lagi ubat kan
Lagi pahit lagi bagus
Jadik rendam ngan air garam
Gi amik ilyas jap kul 1
Balik tuh baru masak peria
Sambal cili api bilis n tempoyak tuh memang sedia je dalam esbok
Penambah selera,pemecah liur
Die punye pedas stok boleh tegeliat usus *haha tipu

Siap..
Hidang..
Makan..

Settle...
Boleh dodo *haha gile keji perangai

*ilyas tak skolah agama rinih..demam.aku syak die tipu sebab tak panas pun badan.pening katenye..tapi aku tengok die tengok tibi ceria bulat je mata.adoi tertipu aku ngan die rinih.benci ok hahahahaha*





Tiada ulasan:

Catat Ulasan