Sabtu, 22 September 2012

Pagi sabtu yang skolah

Hahaha
Ilyas skolah rinih
Ilyas skolah aku tak risau sangat
Die sangat2 suke skolah
Kejut je terus bangun
Mandi
Siap2 sendri
Die kemas jadual pun sendiri
Kalau aku lupe bagi duit belanje die ingatkan
Sangat2 senang jage ilyas nih
Sedo2 beso je dah
Anak teruna gittew auwwwww

Agaknye baru darjah 1 kot
Sebab tuh eksaited skolah telebih skit
Darjah 3,4,5 nanti kot nan hadoooo
Mintak2 tak la yeee
Kadang2 kul 3,4 pagi dah kejut haku
Tanye dah boleh mandi ke
Tensi mak ok
Wakakaka
Kadang2 aku rase salah aku gak
Sebab dah hambat die tido kul 8.30
Lame kot agaknye die tido
Mau lengoh2 belakang badan die
Sabit tuh tak sabo gi skolah
Wakakaka

Ini bukan sessi memuji anak sendri ok
Saje nak compare ngan haris 4yo nih
Yang becintaaaa gile gi skolah
Aku saje2 je skolah kan die taski abim
Bulan 9 dah nih pun kan
Tetap ade sessi menangis lagi ok
Wakakaka
Betambah2 tensi lagi mak ko nih
Tp sebab ade 2 tahun lagi die nak tadika kan
So kadang2 dalam seminggu aku ade bagi die cuti sehari dua
Aku kan gubeso
Hahahha
Tapi mase aku bagi cuti tuh
Die bangun awal kan tiap ari anta ilyas skolah
Ikot babah die
So aku cakaplah
Ari nih cuti
Terus angkat tangan ala2 menggeliat tu sebut yahoooooo
Hahahha
Sungguh ikot aku yg malassss skolah nih
Wakakakakka
Penyakit kiturunan ekceli
Dan menurun dari aku plak
So dimaafkan...haha tetibe
*sile lempang aku wakakaka*

Eh,ilyas rajin tuh pun ikot aku gak tau
Aku malas waktu skolah rendah n menengah jek
Waktu u aku rajinnnn sangat
*sambil kelip2 mate tangan kat pipi*

Sape pecaye sila maafkan hamba...hehe

*eh,sikit2 wakaka,sikit2 haha..lempang kang*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan