Rabu, 12 September 2012

Ok,now 6.45pm

Sebabkan tak kuar carik laksa
So aku masak tuk dinner terus
Siappppppp

Aku goreng ikan bawal sekor je  *lately nih suke sangat makan ikan bawal..ari tu bawal sweetsour..nyum2*
Pastuh aku goreng 2ketoi ayam tuk ilyasharis
Patin tempoyak lebihan beli lunch tadi *nasib baik pedas..kalau tak pedas mau kebumi..hehe*
Seperti bese aku masak sayo peria tumis telo *matila ari2 sayo peria..harap2 laki aku tak komplen hahaha*

Pasnih aku rase aku nak tukar namela
Puan peria
Sebab ari2 aku masak peria sejak sakit kan
Diulangi setiap hari
Dekat 3bulan dah nih istiqamah sungguh aku
Syabas puan peria..hahahahaha

Ok,ari nih puan peria nak dinner awal
Tuan peria dan anak2 puan peria jugak mau tido awal
Esok puan peria kena gi meeting
Ade agm tuk lantik ajk baru
Terus skali harung ngan jamuan raya
Esok harus anta anak2 skolah terutamanye haris *die ponteng ari ni,gubeso suruh ponteng hahah*
Supaye acara makan2 esok nih
Dapat berlangsung tanpa gangguan auwwwww

*tak sedar diri baru baik sakit dah berhajat nak makan segala bagai..sile istiqamah puan peria..ahahahha*

**peria ari nih tanpa kunyit..ala2 sesuci embun pagi hijau mata memandang gittew..wakakka gilo**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan