Selasa, 25 September 2012

Mohamad ilyas dan sandwich sardin...

Sebelum bercerita maafla banyak2
Aku still tak tau macam mane nak susun gambar gune tab nih
Aku pakai aplikasi blogger
So upload je gambar terus sebaris
But aku susun2 pun still kuar terabur jugak
Aku dah malas nak pikir2 dah
Macam ni je lah kot sampai satu mase nanti
Ketika yang aku sudah tidak dikira buta it
Hehehe

Sambung cite
Mase kecik2 dulu if korang demam
Tekak pahit
Masuk ape pun tak rase kan
Ape yang paling korang nakkk sangat
Ala2 mengidamla kot
Kalau aku dulu jawapannye ialah jeruk
Sebab terasa asid die tuh
Barulah makan ade 'rase' ye dopppp
Oh lpe,kakak aku kalau demam
Bagi teh o panas je sejug
Terus segar
Hahahahah

Tapi tak turun rupenye makanan demam nih
kat anak terune bujang ahkak
[Oi kalau teruna tu bujanglah kan..haha]
Ilyas nih kalau demam
Nasi,mee goreng dan ape2 jelah yang aku hidang
Langsung tak dipandangnye
Mulut dok membebel je nak sandwich sardin
Sandwich sardin..sandwich sardin....
Maka ahkak pun dengan semangat keibuan
Membeli semua bahan2 nak wat sandwich ini
Alahai cite macam ke banyak je bahannye
Padahal roti,sardin n mayonis je pun
Hehehe
Ilyas kalau takde timun pun takpe
Ade pun takpe

Tapi ari ni die tak demam pun
Saje je buat sebab tengok sume bahan2 ade
Auwww tea time di pukul 3.30pm
Very the jadual mase dok wad hospital ok
Yelah,kate 2 minggu jadi penghuni wad kan
Haruslah diaplikasi kan
Hehehe

*buat sandwich sardin nih teringat kenangan zaman uitm dungun dulu,berbasikal ke teluk lipat berkelah,siap bawak sandwich nih lagi..hehe kenangan*

Ok,enjoyyyyy





Tiada ulasan:

Catat Ulasan