Rabu, 19 September 2012

Masih bermalam di wad hoshas..

Pas settle kat ijn ape semua tadi
Dalam kul 4 gerak balik ke temeloh
Sampai temeloh td pun dah ptg
So takde pakar datang dah malam2 melawat patient
Tak dapatlah aku discaj
Redhoooo
Huhu

Esok dapatlah kuar kot
Penat gak naik ambulan td
Pumping banyak ngat sakit2 bontot aku hew3
Serta belakang badan aku *wahh serta gittew*
Kat dalam ambulan kena baring
Dan pakai tali keledar kat kaki n badan
Ala2 kena ikat tuh
Tapi tido tatappp tido
Wakakaaaa
Dah macam tido dalam buaian
Sedo2 dah sampai
Hampehhh je kan aku
Mcm takde perasaan
Aku dengo misi2 dok jerit2
Gamaknye mase bunyi neno2 ramai taknak ketepi
So driver ambulan nyelit2 je kot
Jadinye sipi2 je ngan kete lain
Tapi hamba tatapp tido dengan jayanye
Syabas betteyyyy
Hahahha

Ok,nak tido dah ni
Penat..

*rindu kat peria,dah 6 ari dok wad tak jumpe sayo kesayangan hamba..hmmm*
**babai dr puan peria**


Tiada ulasan:

Catat Ulasan