Ahad, 23 September 2012

Kalau gi kuantan...

Ade 3 hotel yg selalu aku duduk
Saje nak share2 pengalaman
Mane tau bergune tuk sape2 nanti kans
Bukan haku nak menunjuk2 ye
Aku pun ade jgk tido hotel bajet ok
Cume if ade rezki lebih
Mari memanjekan diri
If rezki bulan tuh ngam2
Mari redho bercuti bajet sahaje

Ok start cite
Pertama aku selalu gi king hotel
Belakang papparich
Sebab kalau sampai pun dah lewat malam gile
So haruslah duk bilik kejap je
Tapi kalau sampai awal pun
Bajet aku so so je
Aku gi king hotel ni lah
Meh tido hotel murah tapi puas ati sbb bersihh
Walaupun takde breakfast
Tapi murah n bersihhh *still nak bgtau murah ekeke*
Memangla tak luas sangat but utk tido malam je kan
Nak gi pasar malam jalan gambut pun leh jalan kaki je
Gi megamall pun jalan kaki
Gi papparich pun senang
Kalau gi ngan kakak no4 aku harusss melepak papparich
Mee goreng n rendang die ohsemmm
Wifi kat hotel nih pun ade..
Hehe

Kedua citiview hotel
Nih kalau duk lame haruslah ke sini
Sessi memanjekan diri
Bilik die luas sangat
Aku selalu mintak corner lot, lagii selesa
Bersih opkoslah kan
Nak gi jalan2 bandar pun dekat
Naik kete boleh
jalan kaki gi megamall pun boleh
Cume keti basahlah skit wakakakaka
Pagi2 aku suke breakfast die
Memang bestla
Walaupun tak banyak pilihan sangat
But tenang je
Yg best budak2 tak payah bayar
Sefff duit mak
N wifi pun ade *ni mak yg suke ok*
Anak2 pun suke sebab ade tab mandi
Suke ngat hero2 aku tuh berkubang
Kubanggg jgn tak kubang..
Lagi 1 dekat ngan tanjung lumpur
I loikeee supertop wallahhh

Ketiga n lasttt
Dhe rhu beach resort
Aku gi sini kalau bulan ramadhan sebab misti nak amik buffet ramadhan die
Pastu kalau anak2 nak sangat mandi2 sebab kolam die syiokkk
Bukan anak2 sahaje mandi kolam syiok tu
Makpak budak pun suke rendam2 dalam tuh
Siap ayun2 boyan lagih bawah air ujan tuh wakakak
Abis mandi kolam
Terjah pantai lak belakang tuh
Selalu tengok orang menjala ikan
Ikan kecik2 tuh
Ilyasharis harus eksaited
Kumpul ketam la,ikan la
Last2 mati je dlm cawan air tuh
Takpun lepas ketam kecik tuh balik
Tergedik2 carik ketam dlm pasir
Tah ape2 je hehe
Wifi pun ade kat sini
Breakfast pun syiok
Cume kena bayar tuk ilyas..
Yg tu tak syiok ahahah
Buffet ramadhan die pun best nak mamps
Cume  stay sini jauh nak ke bandar
If dok sini lepakkk manjang dlm bilik auwwww

Ni je 3hotel yg aku biase kat kuantan
Selesa pun ye
Harga pun ok
Kalau ade yg lg murah
Serta lg best
Meh bgtau mehhh
Heheee

*pic sarap kat citiview pagi td b4 check out*
**yg aku mkn bubur tu je sile jgn pecaye ok wakaka**
***kalau ade typo lantakkkk***








Tiada ulasan:

Catat Ulasan