Jumaat, 28 September 2012

Doktor yang bedah datang melawat..

Tanye ape semua
Dah jalan ke
Dah makan ke
Ade sakit lagi ke
Lelaki doktor tu
Mude lagi..
Aku tak pasan pun sape yg bedah
Sebab muka semua bertutup hidung tuh kan
Lagipun ramai dalam tuh
Ade dalam 7,8 orang dalam bilik operation lab kardiak jantung ijn tuh
Mane aku nak pasan
Dok gigil2 bagai takut bukan main
Mase tuh mood adelah berserahhhh

Doktor:semalam mase operation sakit tak..

Aku:sakittt sangat doktor

Doktor:memanglah sakit masa nak masuk wayar tuh.besar jugak wayar tu n kite bagi bius kat tempat masuk wayar tu aje,u sedar...tembak jantung tuh pun sakit ekceli.but i tengok u rilex je..diam je 2jam tuh..

Aku:sakit sangat doktor,saye je pura2 bertenang..hehehe

Somi:die nih mmg kuat tahan sakit doktor.beranak 2kali pun diam je dalam labor room tuh.sedar2 baby dah kuar..

Aku:[jeling suami..] hahaha

Doktor:i nampak u nervous sangat semalam.muke sampai merah2,badan gigil2.tapi mase buat tu nampak u diam je so kami ingat u ok.ape2 pun good.sukses semuanya semalam,cuma lame skit sebab elektrik abnormal tuh dekat sangat dengan part2 jantung yg kompleks..insyaAllah semua ok pasnih.kami tembak laser banyak kali plus dengan laser buat parut untuk block tempat wayering elektrik terlebih yg abnormal tuh..supaya die tersekat kat situ je n tak leh kuar attack jantung u dah..pasnih berehat lame skit untuk parut kat jantung u baik..jangan naik tangga n drive seminggu ok..

Aku:baiklah doktor..terima kasih banyak2..

Somi:terima kasih doktor...

Aku kuat tahan sakit?
Taklah,aku pun sakittt gile sebenarnye
Cume tahan je sambil berserah...
Alhamdulillah selamat semuanya..[sedih]

Aku tak dapat duk bilik pun kat ijn nih
Mase sampai semua bilik dah penuh
So masuk wad sahaja
Die cakap if nak bilik standart,suite or etc kena booking awal2
Mase aku sampai semua dah full
So ke wad sahaje
Redhooo

Tapi kat sini makan boleh tempah
Ade 4 pilihan makanan
Kite tick sehari b4
Pagi tadi aku amik bihun soto
Lunch nih nasi beriani aku pilih
Sedapnye,tak sabooo
Maybe aku discaj after lunch
Harap2 nye lah...






Tiada ulasan:

Catat Ulasan