Rabu, 26 September 2012

Dinner @ijn

Nyum2
Aku memang suke makanan hospital
Sangat suke.. [ini serious bukan memain]
Walaupun rase die kureng tapi aku suke
Tingat zaman2 makan dining skolah n uitm dulu
Hehehe

Banyaknye  mase terluang kat sini
Baring atas katil je
Tapi alhamdulillah tanpa jarum
Dah tak larat lalui 2 minggu di wad
Hospital jengka dan temerloh
Dengan jarum kiri kanan tangan
Ari tuh bukan 2 tapi 3
Sungguh perit...

Kat ijn nih tak perlu jarum kat tangan aku
So adalah sangat best disini
Bebas je aku rase
Siap shave dah ape semua segala bagai tadi [eh betul ke ejaan shave tuh..haha]
Esok pagi proses bermula
Kul 3pm tadi dah siap amik darah
Pasni malam plak
Dah hitam biru tangan aku
Kesan amik darah n cucuk jarum selalu
Tapi takpelah.redho,ujian....
Start puase jap lagi sampai esok
Tak sabar nak sihat
Doakan ye..amin

Jom dinner @ijn jom..hehe



Tiada ulasan:

Catat Ulasan