Selasa, 18 September 2012

Dapat jumpe ilyasharis tadi..

Anak2 aku datang tadi
Disebabkan sekarang dah takde borang kebenaran
Boleh bawak budak naik mcm dulu sign borang risiko
Dan bagi je pada pakgad
So penyelesaiannye
Aku yg turun wakakkkka
Dulu mase haris sokmo masuk sini
Ade jugak aku amik borang tuh
Bawak ilyas tengok adik die
Sangat semangat ilyas rindu adiknye dolu2
Now 25jam bergaduh
Haha lagi sejam tuh ntah curik mane ntah
Wakakkkkakka

Misi bagi aku turun but pakai kusi roda
Takut jantung attack
Kusi roda ade orang lain pakai
So aku belasah jelah turun
Tapi somi aku la amik aku kat atas
Anak2 mak aku jaga kat bawah
So turun kejap jumpe anak2
Sebelum ke ijn esok
Mane tau warded ke kat ijn esok
Heheh
*nak ke ko nok masuk wad ijn*
Kahkahkahhhh

Aku ekceli outpatient ijn je esok
Kecuali la if teruk
Dan ijn nak simpan aku
Jadilah warga ijn
Isyhhh minta2 takla ye
Aminnn

Jumpe anak2 aku hampeh je
Bukan tanye aku sihat ke sakit ke
Tapi mintak nak main game ipad wakakakaka
Hempuk jugak kang
Nasib baik aku bawak turun
Sebab dah dapat agak pun hahaahah
Ilyasla terus main game
Haris lak cakap jarum kat tangan aku berdarah
Tak sakit ke katenye
Elehhhh
Mase die warded nephrotic syndrom dedulu
Macam tak biase ade jarum kan
Ngengade je lebih

Jumpe anak2 aku kejap jelah
Naik cepat sebab tak nak skali ngan org ramai naik nanti
Waktu melawat 4.30 kang lif penuh
Kang tak pasal2 aku stress
Attack plak dalam lif
Memangla sempat ke emergency
Tapi mak malllewwww kalau org ramai2
*sile lempang aku gune ayat mude remaje nih ok*

Makan2 kat kantin je same mak,somi dan ilyasharis
Makan kueytiaw,bihun dan mee goreng
Sume aku rase2 je skit2 hehehe
Aku minum milo panas
Semua sudah tidak lalu *tapi semua rase..nampak ngat tipu ok hahahah*
Agaknye mood ijn sudah mari
Risau,takut,debor etc
Wahhh etc bagai
Hohohohooooo

Tadi petang dokto pakar datang
Aku tanye dokto
Malam nih boleh bagi saye ubat tido tak
Saye sudah debor2 nak bedah
Doktor senyummmm je
Die cakap rilex je puan..
Kalu teruk sangat takleh tido malam nih die baru bagi
Aku takleh tido??
Sile jangan percaye wakakaaa

Ok dahla
Nak tido awal..
Ba-baiiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan