Jumaat, 7 September 2012

Akhirnya...

Alhamdulillah..
Kakak no3 aku selamat bersalin seminggu b4 raya ari tuh
Anak gegirl selepas 4 org putera auwwww
Haruslah semua org dok kerumun die mase raye ari tu
Agaknye kalau die boleh bercakap
Haruslah die halau semua orang
"Korang sume yg dok kerumun aku pehhal..tak penah tengok baby ker"
"Yg dok snap gamba aku 24jam memang takde keje lain ke..gi lah beraye woi"
"Please2..boleh biarkan daku mencarik ketenangan kejap boleh tak"
Wakakakaka
Aku selit skali gamba cucu2 jantan yg sudah tidak in buat mase sekarang
Termasuklah 2 hero kesayangan aku
Yg ade ni pun separuh je
Yg sudah besar sudah membuat haluan memasing2
Kahkahkahhhh
Nur Azzahra binti ahmad azli..
Dengar sini meh,
Raye aji nih cik oa belikan subang emas plak ok
Kalau makpak u tak bagi bawak u gi tembak tinge
Nanti cik oa buh ais diam2,pastuh cucuk je pakai jarum jahit tangan
Waakakakakakaaa
*gambar raye aku rase mcm malas nak hapdet..tunggu rajinlah ye hehe
**ari nih aku gile berehat kat rumah,bosan sangat so aku hapdet blog berganda ari nih..
***harap2 aku sihat sepenuhnye pasnih amin...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan