Isnin, 17 Oktober 2011

bayar bulan2 pun lu nak tarik ape kes!

nak kuar nih
nak gi bayar kete
pastu gi jalan mane2 jap same baby
ingat nak beli baju ilyasharis sket
banyak dah baju2 yang kecik
tak seswaiii ok nak dipakai lagik

cakap pasal baby
sekarang demam dah takde
but batuk2 still ade lagik
bile batuk kuat skit jer mulelah mcm nak semput
now just tambahkan kat die ubat batuk je lah huhu
risau mak hokey

sekarang ni baby makan 3 ubat
steroid,homopati n pil auraminda
syukur la sebab dulu if die demam jek
antibodi dalam badan takde
terus die sembap,sangkut protein kat urine die
terus wardeddddd

sekarang dah ok
if die demam ok jer tak sembap dah
syukur alhamdulillah
tak kisahlah ubat mane yang sembuhkan die tuh
asalkan die ok selalu dah wat aku gumbira

ingat nak stopkan steroid tu
ari tuh ade bace pasal sorang budak ni
gegirl and sakit paru2 same semput tak silap
makan gak steroid
umo die 6 tahun sebab mkn steroid berat die jadik 50kg
disamping kuatkan antibodi dalam badan kite
steroid nih jugak jadikan selera makan bertambah2
sebab tu lah baby pn penah dapat syndrome 'moon face' tuh
risau aku hokey

tapi suami cakap takpe
kite on je dulu
lagipun baby makan bulan ni 2 biji je selang shari
and bulan depan last sebijik selang sehari
pastu stop takde makan dah
oklah i setuju makan untuk bulan ni ye
yang bulan depan sebiji selang sehari tu akan dipikirin
mungkin i boleh petimbangkan tuk stop
ekekekkke nak jugaks stop kan

oklah
nak gi bayar duit kete nih
lambat bayar nanti jadik lak kejadian bulan lepas
yg nih baru masuk tajuk haha
affin bank kl kol adik i sesuke ati cakap i tak bayar duit kete dan nak tarik kete esok
(kete mmg atas name adek i key)
aku pun apa lagikkkkk
cecepat kol depe balik dan beranginnnnnnnnns!

betol puan
ikot data nih memang puan bayaran puan clear
memang puan bayar tiap2 bulan selama 3 tahun nih

aku tanye abis tuh?
yang nak datang tarik kete aku esok ape hal???
pastuh mule lah salahkan kawan2 die

kawan saye tak cek betol2 kot
silap tengok file kot
yang kol puan tuh pompuan ke laki,pompuan kan...

eh eh ehhhh
mulelah nak salahkan orang jek kejenye
susah sangat ke nak say sorry
aku pun bukan kejenye nak telan orang jekkk
ekekekkeke
pastuh gi affin bank sini pun aku beranginnnnn gaks!
amik ko dapat bebelan darik aku sedas,eh silap ber das2 hokeyyyy
nasib baik pastuh last2 baru sume mintak MAHAS
sejukkk balik ati maks..

p/s : ape celopppp ko nak tarik viva buruks mak tuh? turun genting pun brek kete sengguk2 guk guk gukkkkkk. geram betol hokey,nyesal pun ade beli viva nih.bape kali baiki tetap gak brek dok bunyik2.viva korang jadik tak? jadik takkkkk


mr google
kete aku bukan wane nih
kete aku wane pearl green kat surat banak die
tapi mate aku lak nampak pearl blue
laki aku tak banyak cakap,just say balik kat aku 'syiannnnnnn'
uwaaaaaaaaaaaaaa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan