Ahad, 11 September 2011

mohamad haris oh mohamad haris...

baby aka haris.2 tahun 8 ke 9 bulan ntah..lupe buleh?
anak kedua merangkap bongsu.

Satu hari di pagi yang hening dan sunyi..
sunyi sebab kawan gadoh die (abg ilyas)  gi sekolah so die layankan je lah mama die yg kadang2 tak bape nak center nih hahahhahahaha


Baby : mama,baby merandong..
Mama : merandong ape baby oi,tak pahammm
Baby : baby merandong (sambil tunjuk perut)
Mama : ??? (oh mengandung..sungguh sesuatu disitu jika perkhabaran ini benar belaka wahai anakku,mama mu otometik boleh sewel on the spot) yelah2 baby merandong..ade ape dalam perut tu.
Baby : ade akomen..(tetap lagi tunjuk perut tuh..)
Mama : oooo,merandong akomen ye..bukan power ranjes ke
Baby : bukan power ranjes la mama,baby merandong akomen... merandong power ranjes nanti...
mama : ??????


ok anakku...mama paham baby merandong akomen.sekarang sile pilih nak merandong akomen yg mane...

akomen tiga,akomen taro,akomen gaia,akomen nexus,
akomen max,akomen ultra,ataupun akomen2 yg sewaktu dengannye
belasahhhhhhh..sukati kau la nak...

Notakakitaknakbacepuntakpe : dulu abang ilyas lambat becakap..dah 3 tahun setengah pun tak dengar bunyi lagik.opkos aku la yang paling risau kemaennn..sekarang bile haris 2 tahun dah pandai becakap aku lagiii la risau..penat melayan sampai dah tak larat aku nak menjawab heh.letak bawah pokok ceri depan rumah aku ni mau..

pokok ceri yg bukan didepan rumah...
meriah uolsss buah die nih kans..
ok,gurau aje..aku tak tegamak dan tak bersedia lagi untuk buang anak..
ok anak2 percayalah masih ade yg sayang..(mama+babah)
miahahahaaha

daaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan