Jumaat, 9 September 2011

cite nasi beriani bersambung lagik...

Cite pasal nasi beriani tidak berakhir disini.....

balik dari solat ari raye  tuh
ayah aku dan adik2 laki aku pun sibuk gak pasal nasi mentah nih
tapi depe takla speku ape2
just semua pakat nak rase la kans ape yg mentah tu 
so pas pengetua (ayah aku) konfemkan nasi tu mentah
keputusan sebulat sore kene kebumikan cepat2
supaya tetamu tidak dapat menghidu kewujudan nasi beriani itu
ye lah kan tetibe lauk kemain vasss lagik
yg ade nasi putih..
kurang2 plan B terus wat nasi tomato kan..hahahah amboi kemaen taste aku..
padahal aku yg plan pastuh suruh org lain yg masak wakakka
ok kakak2 hamponkans aku...


Aku : cepatlah adik laki no3 oi.gi buang semua nasi beriani nih kat belakang.kire settleeeeee
Adik laki no3 : nanti2 lah.kite raye lah dulu yek..
Aku : tak boleh hokey.kene buang sekarang,supaya sape2 yg datang nanti tanye pasal nasi beriani senang je kite jawab tak buat.senang jek jawab memang buat nasi putih je makan same lauk2 yg vasss terhidang atas meja ala2 buffet tuh.pastuh mane tau ade yg masuk dapur lak nampak nasi beriani mentah tuh,tak merah muke kite semua nanti..(wah ade hati nak sorok2 bahan bukti ingat csi ke hape wakakakka)
Adik laki no3 : ok kakak no 5 ku..aku bagi semua kat ayam dalam reban ayah tu ye..
Aku : oraitttt


Pastuh adik laki aku no3 tu pun bertindak
dibawaklah periuk nasi yg besau nau tu ke belakang
nasi beriani bersiap sedia tuk dijamu kepada ayam2 ayah aku dalam reban tuh
seriyes okeh reban ayam tuh gred A die punye pembinaan 
cantik gile ayah aku wat banglow tuk depe
2 tingkat hokeyyyy (reban ayam ko ade??? tetibe pitamsss)
siap ade tangga tinggi bagai tuk naik tingkat atas miahahhahahha
pas siap tuh adik laki no3 pun masuk dapur


Adik laki no3 : aku dah bagi nasi beriani tu kat ayam2 tuh.aku cakap ‘ayam,ari ni ari raya ok.so makanan korang spesial sikit nasi beriani,banyak gile nih.sile makan ok dan selamat ari raye’
Aku : wah,sempat ko becakap dengan ayam tu lagi yek.siap wish samat ari raye gitewww.


Semua gelak kuat ala2 gelak syaitonnn....tetibe aku tepikir situasi nih
jeng..jeng..jenggggg


Adik laki no3 : ayam,ari ni ari raya ok.so makanan korang spesial sikit nasi beriani,banyak gile nih.sile makan ok dan selamat ari raye
Ayams : nasi beriani je ker? Mane ayam masak merah,daging rendang,acar jelatah dan dalca.yg tu pandai lak korang amik dan ganti dgn nasi putih yek.nasi mentah ni korang bagi aku.banyak cantekk punye manusia..
Aku : woi ayam!! kire betuah la aku nak bagi ko nasi beriani mentah ok.ni dah kire upgrade dah dari ayah aku bagi korang nasi putih basi yg dah 2,3 ari dalam periuk karen tuh.aku dah naik darah dah  nih jgn sampai aku tabur je nasi ni kat luar korang dapat tengok jek ayam2 jiran makan.korang dok jelah dalam reban tu bersalam-salaman mahap zahir batin sesame korang hokey..
WAKAkakakakkaakakKAKAKAKA
ohhh sungguh jauh imejenasi aku tuh....


ape pandang2 ade utang....

thanks encik google
sekadar gambar hiasan...

pastuh kan,apehal lak aku tetibe ade di tempat kejadian kans
larikkkkkksssss


Tiada ulasan:

Catat Ulasan