Rabu, 24 Ogos 2011

projek hari raya kami pun bermula..yabedabeduuuuuuu

lokasi : rumah baru ayahbonda
tarikh : 20 ari lagi nak raya,gile gigih kansss
tugas : opkosla mengecat rumah
pekerja : mala,mie,adik nuar dan supervisornye ilyas hehehe
bos : ayahbonda,aku dan lan..muahahha (sorry aku tak minatss wakakka)
mood : semua dahaga,panas meghelitsss u (sirap ais pun sodap nih)

inilah die projek ari raya yg diketuai oleh M.A.L.A
cekidautttttt

adik nuar dan mie yg suke sangat mengecat
jam 11 malam pun still lagi mengecat..
mie yg dah ala2 indon wat rumah aku tuh..

wakakakaa

hasil kerja mala yg ala2 santekk giteww katenye..
walaupunnnnnnn
mie yg dah tak ketahuan..very the serabutsss
fuhhhh,gile gigih beliau kan..boleh tag gambo
 nih kat awek dier..auwwwwwww seksi kerrr.
.

budak penyebok yg sibuk gile nak mengecat skali padahal
tgh demam dan cirit birit.kejap2 ngecat kejap2 baring..apekah?
ngecat pun sambil duduk tak bermaya giteww..

very the abstract hokey..heheheh
padahal nan hadooooooo

noks,sejak bile ko pakai kasut renda2 riben 
bagai nih..mak koMpius hokey..


bukan cengginikah citarasa kasut ko noks..
hahahhahahahha,kelas ko jah..

ok,sekarang projek ni pun still masih berjalan
nanti kalau dah siap semua
bolehla aku snap dan kasi haplod
ni pun bahagian dalam dah nak settle
cantik la aku tengok
best la berhari raya dengan suasana baru
paling best mak aku la
siap beli meja makan baru ,sofa baru,
kabinet ape ntah bagai semua baru
kelasss ko maks
hahahahhahahah
tetibe maks boleh?

pastu kan
nanti ade mase nak haplod pic kasut
tunggu ye..
adela dalam 10 pasang kasut yg kelas2 gitewww
tak decide lagi tuk pakai sendiri atau jual
sebab kasut semua dari obersi gitewww
nak pakai sendiri pun macam sangap jek
sebab semua 5,6,7 inci gitewww
eh,bile aku nak benti gitewww banyak w nih
dah jadik kegilaan akukah? menciks hokey
*rase nak lempang diri sendiri tanpa henti
hahahhahahaha

oklah
babai uolsssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan