Ahad, 14 Ogos 2011

pecal buatan sendiri dan aku yg gile merepek...mungkin sebab lapar otak jadik tak berapa nak center wakakaka

Miahahahahaha
memang aku ni pelik2 agaknye
ataupun ade gak orang lain yg pelik dari aku kot
merapu gile kan hahahahha


gini citenye
aku ni tingin sangat nak bebuka makan pecal
so ke pasar ramadhan beli pecal
ohw kami bebuka memang makan lite2 jek
kuih2 sajooooo
ni kebiasaan laki aku la yek
pas tarawih nanti barula makan nasi
so selalunye aku start memasak pas maghrib la
bolehla rase2 lauk aku tu macam mane
kadang2 pun ade gak aku tambah2 gak lauk beli
hehehhe

kadang2 aku ikut gak laki aku tuh
makan nasi pas tarawih
tapi kalau datang angin kus2 aku nak makan nasi
aku prepare gak nasik tuk diri sendirik

ok,kembali ke cerita asal
gile panjang punye aku melalut kan
konon2nye nak bebuke makan pecal je la kan
suap jek alamakkkkk
manis gile ok
aku dahla tak masuk makan benda2 manis nih
better pedas dari manis
tapi kalau pedas sajo masin tak memang ilang napsu la aku nak makan
ishhh ke memang aku ni super duper cerewet
tak kot sebab ni makanan tuk berbuka kan
harusla menepati citarasa aku yg dah sememeh menanggung lapar nih
kebetulan memang tak sahur malam tadi
bukan tak terjaga tapi takde mood nak makan nasi
tengah lapar semangat gile nak melantak nih
mak ai dapat lak pecal manis
memang potong stim betol ok
so berbuka makan murtabak,tauhu sumbat dan kuih lite2 sajooooooo
tapi dalam hati tengok la esok
aku nak wat sendiri pecal yg sedap dan pedas gitewww
ntah kat sape la aku berdendam konon.gilo heh
yg penting sedap kerrrr hahahhahaha 
(sile lempang diri sendiri sebab tulis gitu ade w dan mengaku pecal sendiri sedap wakakkakakaka)
pitamssss


ok ni menu bukak pose ari ke13
cakap menu semalam je kan senang miahahhaha
dipersembahkan..taraaaaaa








tengah dok haplod gambo nih
tetibe teliur lak tengok miahahahha
tengok jam lambatttt lg maghrib tu
uwaaaaa lapaoooooooo
ok,tata

Tiada ulasan:

Catat Ulasan