Khamis, 14 Julai 2011

melankolik

Penuh air mata
penuh keringat
penuh duka
penuh tenaga
penuh sengsara...

penuh suka
penuh gembira
penuh ketawa
penuh kagum
penuh syukur...

syukur padamu ya Allah..

tanggal 29 jun tarikh yang akan dikenang sampai bile2
punyela besungguh2 bukak kedai makan walaupun zero.. hahaha
start isnin 4 julai barula kedai start operasi bersama tukang masak yg sepatutnya
syukurla dapat pekerja yang sangat memuaskan hati aku
harapnya bukan untuk sekarang je tapi sampai bebile
so tak boleh gantung harap kat diorang je kan
mulai sekarang kene belajar masak
semua masakan panas dan lauk pauk bekalan tuk saat2 genting
bile takde pekerja nanti tak dapat bayangkan
mane tau tetibe ade orang order nasi goreng ayam 16 bungkus
tak ke aku yang akan sarung apron ketuk kuali huhuuuu
mau aku nangis sensorang bawah dapur nanti keh3
amboi 16 bungkus tuh..amin....
so start now kene banyak belajar
hadapi kemungkinan2 yg akan tiba
doakan aku terus sukses sekarang
dan sampai bile2 ape2 pun


adik steady,abg ilyas mcm nak uukkk jekkk

ape2 pun
family tetap 1st
so ilyasharis mama sayang korang berdua selamanya...
*wakakkaaka entry penuh perasaan lak aku rase kali nih
maklumla ade sajak lak memule miahahahhaha*
ape2 pun tata~~hahaha tetibe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan