Isnin, 9 Mei 2011

happy mothers day...


weekend yang mabeles.dimulai dengan sambutan hari ibu maka aku dibawa la berholiday ke kuantan.pas check in hotel rehat2 kejap kami pun keluar ke mall untuk menonton wayang cite THOR.itu aje sebenarnye.tak la grand mane tapi sangat bermakna untuk aku sebab 1st time gi tengok wayang bawak haris.tapi kalau dapat hadiah dari incik suami lagi lagi ok kot muahahahhhaha

ilyas aku dah pernah bawak mase tengok cite how to train the dragon dulu.lame dah...kali ni bawak haris sekali.memule risau gak takut die nangis gelap ke,nangis sebab sound system dalam tu kuat sangat ke or nangis sebab tak biase.dulu mase die kecik penah gak bawak die masuk pawagam tengok transformers tak silap aku.die nangis takut so akak aku bawak die kuar dan tunggu kami kat luar sampai cite tu habis.time kasih kakak.haha

ok,kali ni alhamdulillah haris ok jek.siap tengok cite nih sampai abis lagi tu.sonok die tengok thor lawan ngan rasaksa.ilyas biase la memang suke sesangat.bile sampai part2 lawan tu tebuntang bijik mate die.sampai part2 lawak lak beria2 ilyas gelak.kuat pulak tuh.hahahhahaha.aku biase je..mestila seronok tengok anak2 gembira walaupun agenda ni untuk meraikan aku wallahhhhh.

balik hotel tido.esok pagi dah plan awal2 semua kene turun breakfast before balik.selalunye aku sorang je yg gi sebab semua nak melalur.kali ni semua wajib turun ok.kene hentam makan banyak2 sebab free hahahhahah.lagi 1 kengkonon jek ni jamuan hari ibu walaupun berempat..boleh? bolehla....bangun je pagi esoknye aku gerak gempur semua kene bangun.jom kite pecah laju (breakfast) kate zizan raja lawak wakakkakakakakaka.pasnih nak balik rumah nenek kateku pade ilyasharis.mama pulak nak ucap mothers day kat nenek...jom makan pecah laju yg ala2 dah boleh diklasifikasikan LUNCH hahahahhaha
banyak lagik aku amik sebenonye..hahaha
mantap gile nasi minyak,kari ayam dan acar timun.dah mcm lunch kan
mee goreng die pun best.kemaen aku dan anak2 melantak pagi2 nih...
kopi die pun mabelesss.sume la mabelesss klu free heh
secangkir kopi..wallah wallaweyyy
balik rumah mak pastu sebab aku ucap happy mothers day kat mak aku lak dan bagi hadiah la opkos kan.kat ayah pun tak lupe gak hadiah dan sekali harung ngan happy fathers day sudahhhh..i love mak ayahku...banyak dapat hadiah mak,bak mai sikit bulehhhhh? buleh blah kan mak.sebelum mak jawab aku jawabkan dulu wakakakkka


mak ayahku tersayang...gambo hariraye..

permulaan weekend yg sangat baik serta diakhiri dengan yang baik2 saje.dan lagi satu berite yg sangat gumbira,aku tak sabar nak merealisasikannye.hope semuanye berjalan lancar dan sukses sampai bile2.ape die?nanti akan aku ceritekan jika semuanya menjadi kenyataan.doakan ye....

HAPPY MOTHERS DAY UNTUK MAK,LONG,KAKNA,KAKJA DAN  SEMUA YG BERGELAR IBU DI SELURUH DUNIA..BABAI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan