Khamis, 26 Mei 2011

bersyukurnya aku...

malam ni aku rase bersyukur sangat2
dikurniakan anak2 yg sihat..
dan harapnye haris pun akan terus sembuh
sihat macam sebelum2 ni
harapnye nephrotic syndrome haris akan pergi jauh2

kenape lak aku emo malam2 nih kan
sebenarnye aku baru abis tengok oprah tadik
actually cite nih dah lame
akak aku pun dah cite kat aku lame dulu dah
but ari ni baru aku tertengok
tupun sebab malam nih tak dapat tido
kul 1pagi bukak tv masuk diva 702 tertengokla oprah...
o pasal ni,penah dengo..penah dengo...
aku pun ape lagik layannnnn

cite pasal liltle gurl yg comey mate biru nih
sakit skizofrenia..harap2 now die dah sihatla..
sian sgt sebab banyak gile kawan2 halusinasi die
dari name monday sampaila ke sunday
pastu yg tambahan2 lagi pun banyak
ade tikus,kucing dan budak pompuan
ala2 mcm kawan die but kite tak nampak
dan jadik ganas bile ade yg menghasut kearah kejahatan
ayah ngan mak die pun terpaksa sewa 2 apartment
tuk asingkan anak yg sakit dengan baby diorang
gilir2 jage untuk dpt bersame dengan 2 anaknye
oh,sungguh sedih aku rasekan....

boleh cek pasal sakit tu kat link bawah nih:
http://ms.wikipedia.org/wiki/Skizofrenia
credit to wikipedia,hehehhe :)

betapa bersyukurnya aku dengan hidup aku ni
ade 2 hero yg sihat insyAllah
ade 2 hero yg dapat berkawan sesame mereka
ade 2 hero yg setiap mase ade di depan mateku
ade 2 hero yg sangat ligat bermain
ade 2 hero yg sangat petah bercakap
ade 2 hero yg walaupun suke bergaduh akan berbaik akhirnye
ade 2 hero yg sangat mendamaikan hatiku

YA ALLAH,TERIMA KASIH ATAS ANUGERAHMU YG TAK TERNILAI INI

abg yg menjage adiknye tido..harapnye akan jage adiknye sampai bebile2 ok.
sob sob sobbbbbb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan