Khamis, 19 Mei 2011

bakpe sedap sangat ni weh~~


dating ber4 kat kuantan minggu lepas.dah tau weekend haruslah kene booking hotel dulu kan.tapi dah plan last minute kate aku pun lupe la nak tepon hotel tu dulu.gi jek sane amik ko hotel penuh.pusing2 pun semua hotel yg biase kami gi penuh..hahahhaha driver dah hangin2 manjer dah.hotel tak dapat jalan lak jem gile babas.potong2 lencong2 terus parking depan restoren nih.jomla pekena tea tarik ke hape..tenangkan pikiran jap.ok ok jommmmmm


semua order air je budget konon tak lapo la yek.aku lak tekak tetibe nak mee goreng basah.orderla sepinggan.mak aiii bakpe sedap bebenor mee goreng nih.memang la sedap kateku dalam hati..ater dah 4 mulut makan mee sepinggan ade la dalam 3,4 suap je pemilik sebeno mee goreng nih dapat ngappp huhuuuuuu.so aku pun order lagik sepinggan licin gak menciknye aku...


last tu aku rase macam nak order jek lagik utk pinggan yg ke3...eh,eh jomle carik makanan kat pasar malam.kalau cenggini sampai minggu depan pun sesi order-mengorder ni takkan abis.tapi serious giler cakap mee goreng basah die memang besttt sangat.memang superpower mabelesssss mee goreng basah la.eh jangan lak mulut korang kuar air liur basah menceceh tengok gambo nih.gi je order kat restoren seri pattani 2 tak silap aku name die.dekat ngan mydin and maybank kuantan...sedap weh~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan