Isnin, 25 April 2011

Rest N GO..thanks gintell

heheheh
selalu ngat gi kuantan
yelakan macam2 hal dan kerojenye bagai
patutnye 2 jam lebih baru sampai
sokmo ngat gi rase cam 20 minit jek udah sampai

sile jangan pecaye ok
bedaah  je tuhhhh
kematu gak vontot dok dalam kete heh
nunggu nak sampai mcm2 hal
anak lapar la..
anak nak berak la..
anak nak kencing la...
alahaiii anak je kerrrr
makbapak pun same gak kan..hahahha

Jalan2 kuantan selalu gi east cost mall
kali ni gi megamall lak lame tak gi sini
semenjak ade east cost mall nih
aku rase megamall dah macam tak meriah sangat
tak ramai org sangat dan banyak dah lot2 kedai yg tutup
tapi biaselah manusia kan
tibe2 aura mau ke tempat yg tak ramai ngat org datang
jadi moh le kite ke megamall beli ape yg patut
jalan2 window soping enjoyyyy wuhuuuu


marah benor aku snap gambonye..fire2 katenye,tak takut pung..

lengang jek kan..ilyas siap bersenang hati je larik sane larik sini



dok pujuk rayu aku..jgn harap ok awok dah beso..



cumel jek belon2 gantung nih..


geram aku tengok.ilyasharis pun suke tengok siap nak lagi
belon2 nih..gone aku nak capai weh tinggi bebenor..

best ngat melentok atas ni wehhhh,macam nak tetido gitu
budak penyebok ni aku bagi singgit je..marah ngat die dapat urut
kejap je katenye hahahhahaha

lagi satu my pebret kalau nampak gintell rest n go 
mesti singgah buh 5 hengget dapat urut 15 minit jadila kan
mak tak mampu nak gi spa2 bagai nih wahhhhh
syok jugak dapat urut lega urat2 belakang yg dah tebelit belit tuh
gambo aku ade ilyas snap tgh dok meralit atas kusi tuh
tapi buruk beno pakai baju kurung tebongkang jek aku
ye lakan sebab kene masuk kaki kat acuan kepit die tuh
wallllahh acuan tuhhhh
so nampak macam tebongkang kangkang gitu kan hahhaha
aku pun tak sanggup nak nengoknye oiiiii
pas puas jenjalan zasss kami balik hotel.. tidoooo
nanti2 kalau rajin aku cite 1 dr pebret hotel yg aku suke kat kuantan nih
citiview hotel.. pendek kate sesuai sangatla tuk kami anak beranak
bye..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan