Sabtu, 16 April 2011

~~JADILAH RAMA-RAMA YANG INDAH~~

ni lagu pebret ilyasharis
sokmo kalau nyanyi bab bunyik pecah poww tu kene wat kuat2
dan penuh perasaan
pastu mesti haris cakap atu agi
bile aku siap nyanyi die cakap atu agi
sabo je aku dok nyanyi nyanyi nyanyi
dah macam pelajar af dah aku dok ulang2 pow pow tuh
wakakkakakaa
eh,tak paham2 lagi ke maksud atu agi tu haris
uwaaaaaaaaa

aku bosan dok ulang2 aku rakam kat hp
sedap gile suare aku yg kelaut cina selatan nih
picing bukan lari lagi tapi dah bedesup kemane peginye
nah amik ko dengar tiap minit pun boleh
hahahhahhaa

p/s : bace sekali dengan nada dan irama lagu ni ok..
        tapi kalau tak nak pun takpe
        bace tanpa perasaan pun boleh
        tak nak denda pung..hahhahaaa


" DARI ULAT JADI KEPOMPONG
TINGGAL HIDUP DALAM KELONSONG
SAMPAI MASE KELONSONG PECAH POWWWWW
JADILAH RAMA-RAMA YANG INDAH "



ulat,cantik je kan kulit belang2 melintang beliau..




katenye nih kepompong..ater teman pun idok tau..baru
kali ni tengok mcm ala2 daun dilipat2 jek..
 

dah nyawa2 ikan dah rama2 ni mase ilyasharis jumpe..


indah kan..eceh blues jek ayat indah nih..haha


model butterfly farm cameron highland..hehhe

abg ilyas biase la
die dah mencik aku snap2 gambo ni huhu
die wat hal sendiri je tengok rama2 kat sini
credit gambo tuk butterfly farm cameron highland
gi pas haris kuar wad ari tu..
aku dapat snap gambo ulat,kepompong dan rama2 jek
pekerja kat situ ckp kelonsong illek
penat die carikan tak jumpe gak
takpe takpe aiman tak kisah..lalallalalaa.bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan