Jumaat, 15 April 2011

ini aje ke...


termenung haris
agaknye tengah pikir dulu kalau gi kfc macam2 makanan ade
kemain lagi oder sampai tak nyempat2 makan
sekarang hadooo,hahahhaa

alkisahnye gi la jenjalan mall minggu lepas
dah ckp tingkat 3 jgn naik sbb ade kfc,mc donald dan segala bagai
tapi tu lah,ape yg kite taknak lah yg dapat betul dok
dari tingkat 2 tu boleh ilyasharis nampak kfc amboi mate..
merengek2 la diorg ajak gi
ater moh la kite gi sambil otak aku ligat memikior
ape agaknye makanan yg haris boleh makan
ape agaknye yg akan ku oder
ape agaknye yg bakal terjadi
ape agaknye..bape banyak ape agaknye daaaaaa

jeng jeng jeng
menu di kfc setelah sebulan tak gi
dan setelah sebulan gak haris sindrom nefrotik
aku oder milo ais 1,eskrem milo 2 dan chezzy wedges regular
sempoi giler punye oder
rm13.30 hahahha,murah gile kan tak macam selalu
aku oder ni sbb haris boleh minum milo dan mkn eskrem milo
ilyas plak blh mkn chezzy wedges sbb haris tak makan..
geli gamaknye haris tengok chezzy tuh.
padahal bapak sedapnye,aku dapat 1 jek
yg lain semua ilyas rembat dlm sekelip mate..waaaaaa
ilyas sibuk tanye mane pepsi,ayam,kentang goreng,nugget bla bla bla
semua takde,tak siap masak lagi jawabku kompiden hehehhehe
so,ilyas merajuk.bile aku nak amik gambo die NO KAMERA PLIS katenye.
1 gambo ilyas je yg aku sempat amik
alahai abg iyas~~maaf yek



abg iyas dah low profile skrg.selalu ckp no kamera plisssss



kusyuk budak ni makan eskrem..cedap2


haris pun kadang2 no kamera plis..hahahaaa



wekkk..hahaha gewam tengok ini budak montel


thanks kfc
jumpe agi eh
tata




Tiada ulasan:

Catat Ulasan