Jumaat, 22 April 2011

beliau tiade ic,hanye ade...

....gambo berukuran ic sahaja.
wakakakkakakakaa


kiri tahun 2011,kanan tahun 2010


transparent lagik 1 katenye nak letak gambo haris hehehe
 Ini anak sulungku MOHAMAD ILYAS.beliau  takde ic lagi cume ade gambar berukuran ic. beliau jugak letakkan gambar terbaru dalam dompet wakakakaa.tak tahan,baru tadika sibuk nak bedompet.beliau start berdompet bulan 2 ari tu.inspirasi berdompet babah beliau heh.

bile aku suruh bayarkan duit minyak kete baki duit tu beliau masukkan dalam dompetnye.jadik sekarang kalau isi minyak aku akan bagi ngam2 je duit.die siap tanye ngape manjang takde baki jek sekarang. bijak kan aku.. walau bagaimane pun dompet beliau tetap banyak duit.bile aku tanye amik kat mane beliau jawap amik dalam dompetku hahhahahahha.aku plak yg terkene.sekarang mak-anak same2 bijak... bijak2

huduh ngat wat cenggini ilyas weh..

bye,saye nak gi sekolah dah..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan