Sabtu, 30 April 2011

air merah kenduri..

heh
tajuk air merah kenduri
apsal tempek gambo daun pandan lak
meh nak cite
aku suke ngat ngan air merah kenduri @air sirap la kan
dulu mase aku kecik bile gi kenduri
aku mesti minum air nih banyak2 hahah
rase serbat die memang best dan lain dari yg lain

tapi zaman dah moden kan
kalau gi kenduri sekarang dah ade macam2 air dah
selalu ade air oren,sunquick bla bla bla
kalau ade air merah pun rase die dah lain
tak same mcm air merah zaman dedulu...

jadik sekarang nih
time meroyan nak minum air merah kenduri tu datang
aku pun rebus air pandan ngan pati rose merah
kengkonon wat air gula la kan..
nak minum nanti senang jek nak bancuh
tapi serious cakap
memang tak same weh ngan aura air merah kenduri
uwaaaaa rindu seyhhhhhhh
rumah sape kenduri minggu ni aku nak gi
wat air merah plisssssss
gambo recycle..bestnyerr air merah..
moh minum
bepeloh peloh lagi tu air nih
musim panas nih segelen air pun aku boleh abiskan
maklumler ade kebakaran dalam perut ngeh3.bai

Tiada ulasan:

Catat Ulasan