Jumaat, 18 Mac 2011

NEPHROTIC SYNDROME

8 mac 2011 haris diagnosed nephrotic syndrome
sedih sgt tapi xpe lah..
ujian Allah..aku terime..
aku dok wad 11 ari jage haris
lagi byk tengok sakit2 yg lagi teruk
Alhamdulillah haris masih boleh berjalan
tu dah wat aku cukup gembira
yelah,tgk 2 ari die baring je atas katil
hati aku dah mcm nak tecabut..
bile tgk byk sgt wayar2 kat badan die
pasni aku akan dan kene jage die baik2
terutamenye pemakanan die..

sape2 yg tau,
expert pasal penyakit ni
or ade anak,sedare,kwn atau sape2 yg penah alami
bolehla share2 ape yg patut..
aku pun baru nak google
dan study pasal nephrotic syndrome ni

ok,sampai bulan 7 ni..
mama bergelar DOKTOR hahahahhah
doakan haris cepat sembuh ye..
thanks..;)

gambar haris sembap b4 masuk wad..skrg dah comeyy ok


Tiada ulasan:

Catat Ulasan