Selasa, 22 Februari 2011

oh kaki ayammmmm..



haha
sambil nak gelak golek2 wat entry ni

wokey pokcik mokcik sekalian
ni namenye kaki ayam
bukan kamben,lembu dan sebagainye..
aku bgtau pade sape2 yg x kenal la kan
tp aku rase semua org kenal ..haha

aku sbnrnye x penah pun mkn benda alah ni
aku start makan pun mase pregnant yg ke2
memang ngidam sesangat koooo
dpt mkn sekali je mase tu dh week 6++
tu pun jumpe kat pasar tinggal seketul jek
kakak tu tgk perut aku beso die tnye ngidam ke
aku ckp aah sambil malu2 ceyyyy wah
die pun sedekah je kat aku..
cukupla tuk lepas gian ngidam haris
pastu dah.tutup kes...titik

ntah macam mane pas haris besar dlm 2 tahun setengah
aku start makan balik benda alah ni wakakakkaa
pantang gi pasar mesti beli
budak tu pun dah kenal aku..haha
klu x sempat goreng aku sanggup tggu
tapi yg pelik x plak aku masak sendiri
nak yg beli kat pasar je..

kadang2 beli rm2 dapat 14 ketul
punyela sedap aku hentam..
tak pandang kiri kanan dahhhh
pastu dah lame2 mcm muak2 skit
aku beli rm1 dapat 7 ketul
makan2 mcm x cukup dos plak muahahhahahaa
tapi sejak akhir2 nih
ilyasharis pun dh jangkit makan skali
bersih plak tu aku tgk ilyasharis makan..
guane wehhhhhhhh

ntah bile aku nak insap ratah ini kaki xtaw la...
jom join mkn sosej,bebola+kaki ayam n air cendol bepeloh ni..wallahhhh



bye,tata
assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan